Zakelijke telefonie (VoIP)

Voor bedrijven die die geavanceerde eisen stellen aan hun communicatie. Naast bellen biedt zakelijke telefonie advanved ook videoconferentie, WebRTC, flexplekken en contact center functies.

Zakelijke telefonie (VoIP)

Voor bedrijven die die geavanceerde eisen stellen aan hun communicatie. Naast bellen biedt zakelijke telefonie advanved ook videoconferentie, WebRTC, flexplekken en contact center functies.

Zakelijke telefonie voor bedrijven die hun productiviteit en efficientie willen verhogen !

Zakelijke telefonie dat verder gaat dan telefonie. Ons communicatieplatform biedt extra functies zoals: Wachtrijen, Videoconferenties, bellen via de webbrowser, flexplekken, website live chat en call en contactcenter functies.

Onze zakelijke telefonie platform is de optimale oplossing voor bedrijven of het nu om 2 of 2.000+ mederwerkers gaat. Zakelijke telefonie is daarnaast ook ideaal bedrijven die behoefte hebben aan meer communicatie mogelijkheden met hun klanten.

Alles wat een organisatie nodig heeft in een platform:

 

Doorverbinden

Verbind gesprekken door naar collega’s. Zet gesprekken in de wacht of parkeer ze.

Bel- & huntgroepen

Laat meerdere interne toestellen & externe nummers simultaan, of in specifieke volgorde, overgaan.

Gespreksopname

Neem gesprekken op en bewaar ze om ze later terug te luisteren.

Mobiel & desktop integratie

Gebruik van mobiel, MAC en Windows PC om te bellen middels de gratis Linkus APP.

Web & video conferenties

Met meerdere mensen (intern/extern) telefonisch of via video vergaderen in een afgeschermde omgeving.

Hotdesking / Flexplek

Biedt medewerkers een flexibele werkplek. Login op een willekeurige telefoon.

Bellen via de webbrowser

Gebruik uw webbrowser om te bellen of videogesprekken te voeren. Laat klanten contact met u opnemen direct vanuit de website

Contact center en wachtrij

Biedt bellers een geavanceerde keuzemenu of hou ze vast in een overloop. Houdt overzicht van de wachtrij met contact center functies en wallboard

Website chat en bellen

Met onze plug-in kunt u chatten met de bezoekers van uw website. Voor nog meer interactie kunt u ze gratis laten bellen of een videocall voeren vanuit uw website. 

IVR en wachtrij

Biedt bellers een keuzemenu om snel de juiste medewerker aan de lijn te krijgen, of hou ze vast in een overloop.

Fax & Voicemail

Ontvang fax- en voicemailberichten direct in uw mailbox.

En nog veel meer

Muziek in de wacht, Paging/Intercom, gespreksovername, Begroetingstekst, Nederlandse teksten, Tijdschakeling.

Meer weten of een offerte? Neem gerust contat met ons op, tel. 036 – 5214600