SIP trunking

Bellen over IP met behoudt van huidige centrale
Onbeperkt aantal kanalen met optimale spraakkwaliteit
Bellen tegen zeer gunstige tarieven.

Partner worden

Gunstige beltarieven

Uitstekende spraakkwaliteit

Met behoudt eigen nummer

Nationaal en internationaal

Onbeperkt spraakkanalen

ISDN stopt: Uw klant kan nu al besparen op de telefoonkosten
Een eigen IP centrale of huidige telefooncentrale nog niet afgeschreven?

Kies dan voor een Sip Trunking van Voice Solutions. Het verschil tussen een traditionele telefoonlijn en een SIP Trunk is dat bij een SIP trunk inkomende en uitgaande gesprekken niet meer via een vaste telefoonlijn lopen, maar via een Internet verbinding. Middels de SIP trunk koppelt u de telefooncentrale van de klant aan ons communicatieplatform. Voordeel is dat de klant hierbij alle huidige functies blijft behouden en toch telefoonkosten aanzienlijk verlaagt ten opzichte van bijvoorbeeld ISDN.

ISDN op zijn retour:
KPN de grootste aanbieder van ISDN heeft al aangekondigd te stoppen met ISDN-2 in 2019. Nieuwe PBX (telefoon) centrales worden meestal uitgevoerd met VoIP -techniek. Een VoIP-centrale is in feite een server. Die kan net zo goed extern (cloud) draaien als intern (op klant locatie). Ook de telefoons die je er op aansluit kunnen overal staan waar een internetverbinding is. Zo kunnen medewerkers thuis eenvoudig aan het interne telefoonnetwerk worden gekoppeld.

De telefoons communiceren met de PBX-server meestal via SIP-protocol. De PBX-server heeft op zijn beurt dan weer een of meerdere SIP-verbindingen met een VoIP-telefonieprovider in dit geval met het platform van Voice Solutions. Zo’n verbinding heet een SIP-trunk. Daarover is een groot aantal gelijktijdige gesprekken mogelijk, veel meer dan over ISDN. De enige beperking is de bandbreedte en VoIP heeft slechts enkele kB/s nodig per gesprek, dus zal met de huidige verbindingen, deze ” beperking” niet merkbaar zijn.

Zet de prijs van onze SIP trunk maar eens af tegen de prijs van een ISDN verbinding en u weet hoeveel uw klanten nu al kunnen besparen op de telefoniekosten.

Waarom SIP Trunking: 

  • Geschikt voor alle typen telefooncentrales
  • Huidige investering blijft behouden
  • Behoud van functionaliteiten en telefoonnummers
  • Flexibel & Schaalbaar
  • Medewerkers hoeven niet getraind te worden voor een nieuw systeem

Heeft u vragen of wilt u partner worden? U kunt ons altijd bellen:  +31 (0)36 – 521 46 00

* Bellen via de browser werkt het best via Google Chrome. Zet uw microfoon en speaker van uw Laptop, PC of Mac open. Aan bellen via de webbrowser zijn geen kosten verbonden.